Monday, January 4, 2010

2010

selamat tahun baru
tapi ape cite tiap-tiap tahun baru je mesti sambut giler-giler?.. celebrate tiap2 tahun pun x boring-boring ke?? lepas tu ape cite pulak tahun baru je kena ada konsert??? yang ni paling takde kena mengena...


oklah sempena tahun baru, en Mibs dah settle menyiapkan satu blog khas untuk 3d-3d designer "jom 3d" (walaupun nama jom 3d ni macam kempen-kempen kerajaan & kempen-kempen RTM..work-work 3d dalam ni subhanallah stylo-stylo, hip & trendy belaka..) aku fikir relevannya aku kena buat satu lagi blog khas untuk 3d la jugak pasal blog 27 ni da terlanjur jauh dah dari blog 3d... masalahnya aku dok fikir nama blog saje dah makan sebulan.. ape benda... kalau pun nama blog da settle, aku kena pulak belek-belek 3d yang nak dipost, boleh makan tahun tu nak cari yang elok... harap-harap tuhan merahmati aku...


azam aku tahun ni nak pindah rumah banglo 3 tingkat, bercinta dengan anak Tan Sri & bukak shopping complex sendiri.. kawan-kawan tak payah bayar parking, nanti aku bagi kupon.. harap-harap tuhan merahmati aku




p/s:kredit untuk Mibs

2 comments: