Sunday, November 7, 2010

1 jahanam

bilamana kau pilih untuk menjadi seorang yang hip & lebih relevan kepada masyarakat pada satu masa dulu, bilamana apa orang lain cakap takde satu pun membina sebab kau lebih kenal diri sendiri dan orang-orang sekitar, bilamana kau mula mencari orang lain yang bole kau banggakan pada kawan-kawan kau, bilamana kau rasa sangat berkeyakinan dalam ape saja yang kau buat sebab 'aku hip, ko kampung!', 'aku relevan, ko boring!'


Sejak tu la aku cakap fuck u! dalam kepala aku dalam ape-ape benda saja yang berkaitan dengan kau wahai hipster! ok sebenarnya kau tak hip pun tapi kau rasa kau hip. kau kodi.




sekarang adalah masa si pitung.











p/s: please stop calling my mom... seriously. aku tak lari dari ape-ape pun.

3 comments:

  1. pembalasan si pitung?..

    hell yeah!

    ps* sape itu hipster? terajang je

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. x perasan header baru meme hip kemah.

    ReplyDelete