Wednesday, October 21, 2009

1 day of autumn



cite ni bukan langsung cite 'gadis'.... dgr lagu2 dlm cite ni pun da tau.. bkan jgk cite loser.. klau loser tiap2 hari bkak myspace/fb add gadis, amik yahoo mail dia kt info, add kt ym, chat... ngaku awek.. secara constantly.. mcm celake (baca loser)... 

scene expectations/reality : stylo... lagu2 dia best..
x 'predictable' mcm cite ugly truth..15 minit tgk da tau lebey kurang ending cmne.. 
susunan hari yg bersepah2 gak mcm best.. so bole nampak mcmana bnda2 yg best da jd benda2 yg bangang dlm relationship....tp cite ni bkan cite klaka langsung...


klau version aku maybe lebih dr 500 days of summer... menyesal tidak... klau ade yg gelakkan aku... xpela... "aku da buat ape yg aku patut buat..." klau tanya aku skang, aku akan ckp fuck u very hard... ok? 




"Roses are red, violets are blue; Fuck You, Whore"

No comments:

Post a Comment